29 May 2013

Yeayyy!! Steamer baru!!

TQ Mr. Hubby sbb blikan cik wiffy dia nih steamer baru!! Yeayyy!! Skarang dh bole masak-masak tanpa gangguan mental sbb steam tak payah guna kuali & loyang dah.. U get what i mean? Huhu.. Takpe la, abaikan je.. Aku mmg suke merepek.. Kerepek lagi suke..

Lately, suke sgtla nak makan ikan.. Ikan siakap more precisely!! Aritu makan kat 1 restoren ni siakap masak pedas.. Pedass.. Tapi MASIN!!! Uhhh kechiwaaa!! Then pegi 1 lagi restoren, makan siakap masak teow chew.. Ok la.. So so je..

So, disebabkan aku ni byk sgt komplen kan.. Ngade lebih.. Dengan ini aku berazam nak masak sendiri.. Ikan siakap stim lemon.. Ni kisah sebenar. Serius lama giler tak masak kt umah.. Sbb Mr. Hubby slalu keje.. Syif.. Maklumla kje port.. So, jarang mkn kat umah.. Slalu beli je, lagi pun baru bertiga.. Aku, dia & lil Afeef..

Dan Afeef plak seorang anak yang sangat senang dibela.. Knape? Ye, dia tak suka makan.. Lagi klau makan nasi.. Mmg bukan feveret dia.. Dia minum susu susu & susu je.. And kadang2 je suke nasi ayam, mee goreng & kuehteow kungfu.. Utk pengetahuan, Afeef blum pun mencapai 2 thn.. Huhu..

Dah dah.. Takyah membebel.. Ni la steamer + multicooker tu! I like!!~ Nantikan entry ikan siakap steam lemon esok.. Daa~

0 comments:

Daisypath Anniversary tickers

LilySlim Weight charts