21 February 2012

Dak Amat

Hmm.. Tak tau pun aku Remy Ishak ade blog.. Dari penulisannya, aku kira orangnya ada jiwa.. Ada sesuatu, yang buat aku nak baca & terus baca catatan blog dia.. Btw, ape maksud Dak Amat eh?

Serius, aku tak ikut sangat drama or filem dia.. Bknnya ape, kalau tgk tv aku lebih suke program bertemakan MAKANAN.. Ye, aku suke makan & aku suke masak! Hehehe..

Tp aku pasti kau, Remy komited dgn kerja.. Aku respect! Apepun, i wish u all the best..

Aku pernah kerja di bidang broadcasting. Aku tau ape itu kerja keras, ape itu penat, ape itu gila kerja. Aku dah rasa. INDAH!

Iklan: Last local movie aku tgk, Hikayat Merong Mahawangsa (Mac 2011). Lepas tu aku bersalin, dalam pantang, jaga Afeef, masuk kerja & jagaaaa Afeef... Heeee... I love my life.. Lalala~

0 comments:

Daisypath Anniversary tickers

LilySlim Weight charts