24 June 2011

Counting days...

Berdebar.. Itu yg aku rase sekarang.. Tp alhamdulillah, aku masih tenang.. Masih boleh menjalani kehidupan harian seperti biasa.. Pegi, balik kje.. Masak utk family..

**Aku mmg suke masak.. Masak bleh hilangkn stress!! Huhu..

Insya Allah, due date bersalin 29 Jun ni.. Hopefully semuanya dipermudahkan oleh Allah.. Amin.. Sebelum bersalin, ada 2 bende lagi yg aku nk buat.. Nk blanje family mkn dinner & blanje 2 BFF aku Farah, Wanbah makan.. Hehe.. Tmpt? Suprise!!

Esok, last checkup kat KPJ Selangor.. Insya Allah, aku start cuti bersalin 28 Jun.. Nak cuti awal2 takut bosan duk umah.. Sbb semua org pun kje.. Tinggal aku ngan ayah je..

Beg sume dah packing, tinggal masuk kereta je.. Siap kne perli lg ngan ibu..
"Long, beg tu mcm nk duduk sebln je kat hospital!"

Hahaha.. Biar prepare lebih.. Xdela menyusahkan org nanti 2,3 kali kne ulang alik hantar brg2 aku.. Okla.. Mlm kang aku upload brg2 yg aku akan bwk g hospital.. Huhu.. Daa~

0 comments:

Daisypath Anniversary tickers

LilySlim Weight charts