15 April 2011

Sam & Esther

Esok we will scan our baby.. Nervous.. Xkesahla boy or girl.. Janji sehat.. Insya Allah.. Tq to my beloved husband.. For your support & love.. :*

Dah 6 bulan ni, mood agak swing.. Hati cepat sgt terusik bile tgk cite sedey2.. Pagi tdi aku sempat tgk dokumentari pasal budak2 xcukup makan & daif kat sebuah kampung di Uganda..

Disebabkan kemiskinan & nak cukup makan adik-bradik (Sam & Esther) ni sampai lumpuh xbole berjalan disembabkan penyakit polio.. Hanya seorang saudara perempuan (Jane) yang boleh berjalan & menjaga kedua-dua adiknye tu.. Sedey.. Sukarelawan yg dtg melawat pun sampai xboleh menahan diri, menangis melihat keadaan mereka...

Aku sharekan video ni utk tatapan korang.. Moga menjadi iktibar kepada kita semua.. Walaupun mereka berlainan agama & bangsa.. Tetapi, hidup berkasih syg tu kan universal.. [^_^]

0 comments:

Daisypath Anniversary tickers

LilySlim Weight charts