08 March 2011

Taggie...~

Pagi2 check blog, ada blogger yg cun@Rozila telah tag aku utk buat bende alah kt bawah nih.. Hehe.. Tq ye dik.. I'll try my best utk jwp soklan2 cute ni.. [^_^]


*** TAG PERTAMA ***

Sila beritahu nama penuh kamu. Tak kisahlah sampai nama datuk, moyang kamu

Haha.. name moyang pun nak? Jap, call ayah jap..
1 minit kemudian.....

Nama penuh, Fathihatul Diyana binti Mohd Sabdin. Kawan2 panggil Didi. Ayah, Hj. Mohd Sabdin bin Yaacob. Atuk, Yaacob bin Taham. Ayah saya keturunan Jawa, mak saya pula Bugis. Hehe.


Kamu suka warna pink tak?

Pink & I, we click!! Hehe.. I always lurrveeeeeeee pinkk!!


Siapa paling comel, Maher Zain ke kamu?

Saya suke puji diri sendiri, sbb tu saya kata sayala yg PALING COMEL. Hehe. Maher Zain, bolela, tp husband saya lagi MENAWANSS.. Huhu.. (pujian tu bagus utk dpt title isteri solehah! hahaha)


Mana lagi sedap, kek ke aiskrim?

Dedua pun sedapppss kalau ade orang belanje... Kann??
My choice definitely chocolate cakes & vanilla ice cream with nuts! Yummmyyyy!


Ain Maisarah, siapakah dia?

Blum knal. Tp org kate tak kenal maka tak cinta. Sesape je dialukan utk jeling2, selak2 blog saya.. [^_^]


Ceritakan sejarah kamu membuat blog. Ikutlah sampai berapa perenggan pun..

Hmm.. Dah macam nk tulis sejarah Tun Sri Lanang plak.. Hehe..
Tak ade ape yg menarik sgt. Cume, saya mmg suke menulis. Luahan hati & perasaan la kot. Menulis buat saya rase tenang & bebas. Kalau bole, saya nak tulis semua cerita2 yg indah ttg hidup saya. Kebahagiaan tu boleh jadi inspirasi orang lain utk terus bahagia..


Apabila hari jadi kamu, kamu nak saya (pemberi taggie ini) beri apa pada kamu?

Haha. Anything will do my dear. Ingatan tu pun dah mencukupi.. [^_^]


*** TAG KEDUA ***

Single, already taken or having a crush

I'm taken for the past 7 years..
Saya mula berCHENTA dgn suami pd thn 2004..
Bertunang pada Feb 2010 dan dinikahkan pada Okt 2010..
Sekarang menunggu our 1st baby, Insya Allah Julai 2011 ni..
Doakan kteorg ye.. [^_^]


Nama gf/bf?

My dearest hubby Azarul 'Ariff bin Hj. Asa'ari


Agak2 umur berapa nak kawin?

Haha. Saya kawen mase umur saya 28 thn.. Hehe


Tema perkahwinan?

Hmm.. Rose garden.. (White & red)
Hari yg cukup istimewa buat saya dan dia!


Beza sahabat dan kawan?

Sahabat - ketawa & menangis bersama
Kawan - selalunya tak melibatkan emosi


Siapa sahabat kamu?

Sahabat saya, suami saya!!~


Tulis sorang sahaja true friend korang?

Mereka tau siapa mereka..


Sila upload pic korang yang paling buruk?

Ni di kala bosan di opis... Huhu



Sila upload pic korang yang paling handsome/cantik

Cantekla kot sbb dh make up bagai... Lgpun, mane ade pengantin yg tak cantek kan? Hehe.. Perasannnss!!



Saya tag mereka yang bertuah

nadia, wanbah, mrs. ieda, iema, haffiz, cik bunga

**Entry ni utk suke2 sambil memenuhi permintaan Sis Rozila.. Jom, same2 memeriahkan suasana!!~

2 comments:

me220784 said...

due date bulan julai, hope samalah ngan kita. suka baca, lawak! thnks sudi buat. keep in touch ya!! :)

Diyana Hj. Sabdin said...

ok sis! take care & do keep in touch!~ [^_^]

Daisypath Anniversary tickers

LilySlim Weight charts