10 February 2011

Terribly Gaining Weight!


Ayooooo... I'm terribly gaining weight.. Semua org aku jumpe sume ckp aku 'gumukk'.. Mak aku plak kate biase la org mengandung mestila badan naik.. Tp aku tgk, kwn2 aku yg pnah mengandung xdela naik sgt badan derang.. Huhuhu..

Makan? Sehari aku mkn sekali je nasik.. Tak tengah hari, aku mkn ptg.. Aku lebih suke minum susu, air soya, buah & tomato je skang.. Xpela, aku redha je la.. Yg penting baby sehat, sempurna sifat & bijak.. Insya Allah..

Lepas bersalin nih, kne la memulakan usaha diet tegar. Nak start swimming balik. Nak jogging every weekend. Nak makan jamu Mak Dara!! Huhuhu..

Weekend ni ade plan nak masak pulut kuning & kari daging. Kali ni turn family kteorg plak sumbang makanan utk jemaah Masjid Dato' Dagang, Kg. Jawa, Klang. Tq ibu, lagipun mmg teringin sgt makan kari daging + kentang ibu yang HEBAT tu!! Huhu.. Macam manela xnaik badan ni.. Sume bende pun teringin!! Hehehe..

0 comments:

Daisypath Anniversary tickers

LilySlim Weight charts