03 January 2011

Suka Duka...~

Alhamdulillah, sorang lagi anak buah lahir new year nih. 010111. Baru dapat berita semalam. Bile check hp, ade 5 missed call dari Paklang. Weekend ni ade acara makan² kt umah mak mertua. Hp plak tinggal kt umah. So, xsempatla nk menjawap call or msg yg dihantar. Apepun, aku ucapkan tahniah kepada Abg Aie & Kak Azie atas kelahiran cahayamata lelaki mereka yg pertama. Semoga mereka sekeluarga bahagia & diberkati Allah SWT. Amin..

Kire thn ni ramaila anak buah aku. Huhu. Waiting list ade lg 4 ibu bakal bersalin thn 2011 ni termasuk aku. Huhu. Sgt exciting. [^_^]

Tapi di sebalik kegembiraan, ada berita duka. Maklong dimasukkan ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah Klang kerana sesak nafas. Kini masih d wad 7B. Waktu melawat HTAR, Klang ni dari pukul 12.30tgh hari - 2.00ptg & 5.00ptg - 7.00mlm. Kiteorg diberitahu, Maklong akan menjalani pembedahan jantung di IJN pd 17 Jan 2011 ni. Hopefully, semuanya akan berjalan lancar, insya Allah. Kami sekeluarga mendoakan yg terbaik utk Maklong sekeluarga. Harap mereka tabah menghadapi ujian Allah ni. Insya Allah, kami sekeluarga akan sentiasa ada memberi sokongan.

Harini dh start kerja. Tp honestly, perasaan & hati masih di rumah. Belum ade mood nk sambung keje walaupun dh masuk thn baru. Apepun, aku harap ade balik semangat nak keje ni walaupun sebenarnye dh tawar hati sgt2. Ya Allah, berikan aku kekuatan ye.. Okla, daaa~

0 comments:

Daisypath Anniversary tickers

LilySlim Weight charts