07 January 2011

Emo!!


Orang kate tak elok emosi time pregnant nih. Tp, bukannye sengaje. Lahir dari hati nurani yg ikhlas nih. Huhuhu..

Hari ni emosi sbb ade seorang pemandu Msia yg berhemah, ikut lorong palingggggg KANAN (fast lane) tapi, bawak kereta mcm kura-kura. Dia ingt highway tu dia punye ke? Sume org pun byr tol la!! Klau ye pun nak berCHENTA ke, berSANTAI ke, pg2 jumaat di tengah highway bukan tempat yg SESUAI!! Arrrghh.. Tensen jap aku.

Sila la bagi laluan org yg nak kejar masa ke opis. Awak bole pegi lane kiri or, brenti terus je tepi jalan! Janganla menyusahkan orang lain. FAHAM??!! Ni la tabiat org kita.

Moral of da story. Jalan raya ni hak semua. Klau nk bersiar-siar, baik g Zoo Negara je. Arrghh.. Sori, marah pg2 nih. Aku dh tak tahan, hari2 nak pegi kje mesti jumpe orang mcm nih...

0 comments:

Daisypath Anniversary tickers

LilySlim Weight charts