27 December 2010

Tahniah Malaysia!!!

Tahniah kepada team Malaysia yg menewaskan Indonesia dlm perlawan akhir pertama Piala AFF Suzuki 2010. 3-0 mata yg cukup baik aku rase sbg bekal menentang Indonesia dlm perlawan akhir ke-2 Rabu ni. All the best Harimau Malaya!~ Kami rakyat Malaysia amat berbangga dengan pencapaian ni & berharap kemenangan berpihak kepada kita semua!

Zaman anak dara dulu rajinla gak aku ke stadium. Pantang ade match. Lagi2 klau team Selangor yg main. Ade gak niat nakg tgk game smalam. Tapi, stakat angan2 je la. Tak kuase plak nak menempuh traffic jam & puluhan ribu manusia kat sane. Lg2 badan tak brape nk sehat ni. So, aku lepak tgk tv kat umah je la sambil makan kuaci. Huhu..

Salam tgh hari, sempat g Digital Mall, PJ. Belikan laptop utk ibu. Maklumlah, Petronas baru dapat bonus. Huhu. Aku & hubby berjaya mendapatkan laptop impian ibu, brand ASUS A52JC. Ibu nk yg simple je, janji bleh tahan at least 5-6thn. Harga xdela mahal sgt tp within bajet dlm RM2199. Dari Digital Mall ke Amcorp plak. Igt nak cari pregnancy books. Tp, xde yg berkenan plak. Petang, balik je umah aku terus carik katil. Penat! Then mlm lepas maghrib terus get ready dpn tv. Huhu. Semangat sungguh!

Bila Malaysia score 1st gol, hilang langsung penat aku ptg tadi. Huhu. Tahniah sekali lagi kepada anak buah K Rajagobal. Tp, jgn plak over confident. Ade 1 lg perlawanan. Smoga korang akan terus sukses. Hidup Harimauuuu!! Huhu.

0 comments:

Daisypath Anniversary tickers

LilySlim Weight charts