18 December 2010

Aku Terima Nikahnya Part 2

Alhamdulillah. Aku telah bergelar isteri lebih 2 bulan. Dan pastinya aku amat bersyukur dan bahagia kerana menemui cinta sejati. Insya Allah, cinta kami ini sampai syurga..

Okla, arini tak berapa sehat. Maklumla, pembawakan baby.. Tapi yg pelik aku tak morning sickness mcm sesetengah org.. Aku kne evening sickness plak.. Masuk je Maghrib, mula la kepala start pening, loya.. Dugaan.. Tapi, apepun aku bersyukur kerana ini benih cinta kami berdua. Moga Allah lindungi keluarga kami & jadikan anak yg bakal aku lahir ini seorang anak soleh/solehah. Insya Allah..

Ni ade beberape keping gmbar nikah yg aku nk kongsi ngan korang. Eksklusif ok. Blum didedahkan di FB. Huhu. Make up nikah done by Kak Zura dr FaszCreative, Baju oleh Butik Siti, Ampang & gambar di shoot oleh Along (photographer pihak lelaki).











1 comments:

Miss Wai said...

cantiknya hantaran :D

Daisypath Anniversary tickers

LilySlim Weight charts