08 May 2010

Hipokrit

Ko main cakap² blakang. Takut ke nk ckp depan aku?
Mmg takut la kan.. Depan aku pandai plak la ko blakon..

Come on la. Sedey aku tgk ko sbenarnye..
Sume org pon ko nk komplen, kutuk.. Kat aku pun ko
blakon konon² baik ngan aku, pastu kutuk orang lain kt aku..
Kat orang, ko kutuk aku plak.. Ko, bestpren sendiri pun ko kutuk..
Ape masalah ko nihhh??!~

Ko ni baik sgtla agaknye.. Lenkali sbelum ckp, nilai diri
sendiri dulu.. Aku bkn nk marah, gaduh. Tak gune pun nak
marah² ko nih. Buang karen.. Sbb nanti ko cite kat orang,
yang ko nih mangse keadaan.. Sume org la busuk ati kat ko,
buat mcm² kat ko..

Mcm ni la.. Klau ko xpuas ati pun, ape aku peduli kan?
Ko xde maknenye dlm idup aku.. Klau ko tgk aku ala²
tegur ko pun, sbb aku hipokrit gak.. MACAM KO!
So, lets play the game as long as u like.. I've
nothing to lose!~

p/s: Aku berdoa agar kita semua diampunkan Allah..
Aku pnah buat silap sekali. Tp bkn utk kali ke-2.. Insya Allah..

0 comments:

Daisypath Anniversary tickers

LilySlim Weight charts