29 January 2010

Gegar Generasiku

Actually ni projek last year. Nk posting jugak sbb byk kenangan mase buat job ni bersama En. Wanbah. Best giler!~ First job kt Padang Semarak, Angkasapuri. Slalu kne kluar je.

Program Gegar Generasiku ni sbenarnye dibuat khas untuk golongan remaja. Yela, skang ni kte tgk kat suratkhabar, berita, majalah ade je kes-kes jenayah yang melibatkan golongan remaja. Terutamanye rempit.

So, ini salah satu pendekatan yang RTM amik utk ajak budak² remaja nih join aktiviti yang berfaedah. Yang menarik mase program tu berlangsung ialah pertandingan tarian shuffle. Hadiah pun kire lumayan gak. Byk peserta yg bertanding aritu. Xsangke budak²M'sia kite ni pun ade bakat dan itulah yg perlu diketengahkan.

Krew aritu 2 orang je. Cameraman: Abg Ajib & Audioman: Abg Syamsul. Shooting ari Ahad klau xsilap. Sempat aku daftar jd ahli Facebook 1Malaysia. Huhu. Patriotik sungguh. Ok, jom tgk gmbar!









0 comments:

Daisypath Anniversary tickers

LilySlim Weight charts