27 January 2010

Anak Permata Negara

Last week abes dh projek shooting kat Pusat Anak Permata Negara, Dengkil. Terima kasih xterhingga pd Cikgu Salmeera (Ketua Pendidik PAPN, Dengkil) atas kerjasama yg diberikan. Moga kite berjumpe lagi dlm projek akan datang.

Arini sebuk plak buat V/O untuk kapsul Anak Permata Negara nih. Lps tu mintak tlg editor En. Kojie utk memulakan proses editing. Aku dh siap buat offline editing. Tang online tu aku serahkan pada kreativiti editor.

En. Wanbah bertindak sbg penerbit dan penulis skrip. Tp dia kursus plak 2 bulan setgh. So, aku buat yg mane mampu. Huhu. Sbb aku xpandai pun sangat. Teringat plak mase pegi Dengkil tuh. Majoriti penduduk kt ctu sume kaum india & berpendapatan rendah. Kebanyakan dari mereka kje sbg cleaner, jaga dll.

Tp xkesahla selagi rezeki tu dtg dr sumber yg halal. Semua kanak-kanak kt PAPN tu pun sume berbangsa india. Very intersting. Cikgunye sume Melayu. Tp aku tgk cikgu² kat ctu sumenye hebat. Bleh sabar layan kerenah budak² tu tetiap hari. Aku yg kt sane halfday pun dh rase giveup. Huhu.

Tp xpe, krew best! Thanks to Cameraman: Abg Azrul, Asstn Cameraman: Hafizul, Audioman: Abg Hasaan. Byk bende aku blaja pasal camera angle nih. Best! Okla, kne smbung kje. Ni aku dh update gmbar. Jom, layan.. Daa!~


















0 comments:

Daisypath Anniversary tickers

LilySlim Weight charts